הזמנה למפגש אישי עם ניוטון, ארכימדס וגליליאו גליליי - פעילות פורים בגן המדע על-שם קלור

06.03.2011

בואו עם ילדיכם לחגוג את חג הפורים בחברת גדולי המדענים מהעבר, וללמוד מפיהם על התגליות שקידמו את האנושות.

ניוטון, גליליאו, ארכימדס ואחרים, יקבלו את פני המבקרים בגן המדע על-שם קלור, מוזיאון מדע ייחודי הפועל תחת כיפת השמיים בתוך מכון ויצמן למדע.

מדעני העבר ידריכו את המבקרים בשבילי הגן ובשבילי המדע, תוך שהם מספרים מה בדיוק הבין ארכימדס כשנכנס עם כתר המלך לאמבטיה; מה הקשר בין התפוח שנפל על ראשו של ניוטון לבין שלושת חוקי ניוטון; על מלחמתו של גלילאו גליליי להראות כי כדור-הארץ מסתובב סביב השמש; וגם: הניסויים המוסיקליים והאקוסטיים של הלמהולץ.

המבקרים מוזמנים להשתתף בפעילויות נוספות: להכין רעשנים, צפצפות וחלילים מציוד מדעי ומחומרים ממוחזרים, לצפות בהדגמות מדעיות באווירה פורימית, ולהבין מהו קול וכיצד הוא נוצר.

בשני ימי החג, בשעה 14:00, תתקיים תחרות תחפושות מדעיות. המבקרים מוזמנים להתחפש למדענים, לתגלית מדעית, או לכל דבר הקשור במחקר מדעי – כיד הדמיון – ולזכות בפרסים.

 

גן המדע על-שם קלור הוא מוזיאון מדע ראשון מסוגו בעולם, הפועל תחת כיפת השמים. הוא כולל עשרות מוצגים המדגימים עקרונות פיסיקליים ותופעות אקולוגיות באופן חווייתי ופעיל. המבקרים מוזמנים לגעת במוצגים, להזיז אותם, לטפס ולהתנדנד עליהם. הגן, התפיסה המונחת בבסיסו ועיצובו זכו במספר פרסים בין-לאומיים יוקרתיים.
 

 

הפעילות תתקיים בפורים, בימים ראשון ושני, 21-20 במארס, בין השעות 10:00 – 17:00

עלות כניסה: 30 ₪

הפעילות מתקיימת בחוץ – מומלץ להיערך בהתאם למזג האוויר

למידע נוסף: 08-934-4401 ובאתר גן המדע
 

שתף