מהמכון למועדון

שתף

 
אבי סינגולדה מנגן לשירה המבורגר
 
 
 
מועדון "זאפה" בתל-אביב אירח באחרונה אירוע של ה-"WeizmannVibe" - מועדון הצעירים של אגודת ידידי המכון בישראל. תלמיד המחקר זיו צויגהפט, מקבוצתו של ד"ר גד אשר מהמחלקה לכימיה ביולוגית במכון, שמשתתף בתחרויות אולטרה-מרתון במקומות שונים בעולם, סיפר לחברי המועדון על חוויית הריצה, ועל שעונים ביולוגיים אותם הוא חוקר במעבדה. בין היתר הסביר "מתי כדאי לקום בבוקר ומתי מומלץ לאהוב". לאחר מכן התקיימה הופעה של "סינגולדה וחברים", שסחפו את הקהל והקימו אותו על הרגליים.
 
חברים חדשים במועדון הצעירים
 
ב-WeizmannVibe חברים צעירים בשלבים שונים של הקריירה המקצועית שלהם, וגם כאלו שכבר "עשו את זה". המועדון מהווה, בין היתר, תשתית לרשת חברתית ומקצועית של מנהלים ויזמים צעירים מתחומים שונים. חברי המועדון מוזמנים לכל האירועים של אגודת הידידים, להתעדכן בחידושים מדעיים, ולשמוע הרצאות בנושאי תרבות, חברה, כלכלה, היי-טק ועוד.
 
בהנהלת אגודת הידידים חברים שלושה צעירים אשר מסייעים בגיוס חברים חדשים ובהצעדת "מועדון הצעירים" קדימה: שי טייטלבוים, סמנכ"ל כספים בחברה להגנת הטבע ובנה של פרופ' דבורה טייטלבוים ז"ל, מצוות הממציאים של תרופת הקופקסון; עמיר שאלתיאל, יו"ר "אלדר"; ואלי כ"ץ, דירקטור ב"אורקה".
 
 

שתף