מינוי חדש: סמנכ"ל פיתוח עסקי ב"ידע" בתחום המדעים המדויקים

שתף

תגיות

ד"ר יגאל אילוז. ניסיון ניהולי רב בפיתוח עסקי

ד"ר יגאל אילוז הצטרף לאחרונה לחברת "ידע" בתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי הממונה על הטכנולוגיות בתחום המדעים המדויקים (פיסיקה, מדעי המחשב ומתמטיקה, מיכשור רפואי, הדמיה ואלגוריתמיקה). את התואר השלישי, בפיסיקה, קיבל אילוז מהטכניון, שם חקר תכונות אופטיות של מבנים קוונטיים של מוליכים-למחצה. לאחר מכן הוביל במשך שנים רבות, במסגרת התעשייה, פיתוחים טכנולוגיים חדשניים במיגוון תחומים: מיכשור רפואי לטיפול ולדימות, אולטרסאונד, אלקטרואופטיקה, תקשורת אופטית, מוליכים למחצה ועוד.

לאילוז ניסיון ניהולי רב בפיתוח עסקי של טכנולוגיות במיגוון סוגי חברות, החל בחברות סטארט-אפ (שבחלקן היה יזם משותף ומנכ"ל) וכלה בחברות גדולות ומבוססות. בין השאר הוא כיהן כדירקטור הממונה על איתור והטמעה של חדשנות עסקית וטכנולוגית בחברת "לומניס", שהייתה במשך שנים רבות חברת המיכשור הרפואי מבוסס-האנרגיה הגדולה בעולם. אילוז אומר, שהתמחותו העיקרית היא זיהוי יכולתן של טכנולוגיות חדשניות לענות על צורכי השוק, והכוונתן כך שיופק מהן הערך העסקי האופטימלי. הוא סבור שניסיונו במיגוון טכנולוגיות, ביזמות ובפיתוח עסקי של טכנולוגיות עשוי להניב תרומה משמעותית לחברת "ידע".

מנכ"ל "ידע", גיל גרנות-מאיר, הוסיף: "חברת 'ידע' הוכיחה במשך שנים רבות יכולת יוצאת דופן להפיק הכנסות מרשימות ממיסחור טכנולוגיות בתחום פעילות הפארמה במכון ויצמן. האתגר העומד בפני החברה הוא ניצול הפוטנציאל הקיים במכון בתחום המדעים המדויקים, ואני סמוך ובטוח שנעמוד במשימה זו בעזרת יגאל וצוות "ידע".

שתף

תגיות: