כל חונך פרח

01.06.2008
 
טקס הענקת מלגות הצטיינות על-שם אברהם אגמון ל-12 חונכים וחונכות בפר"ח התקיים, זו השנה ה-19, במכון דוידסון לחינוך מדעי, המאגד את הפעילות החינוכית במכון ויצמן למדע. מנכ"ל פר"ח, עמוס כרמלי, ציין כי הטקס מהווה הזדמנות שנתית להודות לכל חונכי פר"ח המוציאים אל הפועל את המפעל העצום הזה, מתוך צניעות, ענווה והתמודדות יום-יומית עם קשיים ומכשולים.
 
כרמלי הודה לבני הזוג שרון ולארי אנקין מטורונטו, שהגיעו לארץ לחנוכת מרכז המדע התשיעי במספר של פר"ח, בכרמיאל, וכן לסגל המנהל את פרויקט החונכות, למשפחת אגמון המעניקה את מלגות ההצטיינות, לחברי ועדת הפרס, לוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה - "האב הגדול והתומך" של פרויקט פר"ח, לגורמים במשרדי החינוך והתמ"ת, למכון ויצמן למדע ולמכון דוידסון לחינוך מדעי המאגד את הפעילויות החינוכיות של מכון ויצמן למדע, ובראש ובראשונה לחונכי פר"ח ולחונכים המצטיינים: אלון אברהם, שי אלמקייס, מוטי בסה, ר'אדיר בשארה, מזי חדד, בת-אל כהן-חדד, חן ליבמן, אלישבע מאור, מלכה זהבי, יעקב מנור, מיכה נקים ואלונה צייטלין.
 
ביום העצמאות האחרון קיבלו פר"ח, וכן שבעה ארגונים חברתיים נוספים, את פרס ישראל למפעל חיים - תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה, לשנת תשס"ח.
 
כל חונך פרח

שתף