חייגו 9106

דו"ח
01.12.2014
 
חייגו 9106כבר אין צורך להיות מומחה לביורוקרטיה. באחרונה השיק אגף התפעול של מכון ויצמן למדע את מרכז השירות 9106, המאפשר לכל עובדי המכון, וכן לכל המתגוררים בו, כתובת אחת שאליה אפשר לפנות בכל בעיה, באמצעות חיוג המספר מכל טלפון קווי בקמפוס. השירות החדש משמש כמוקד מרכזי לקליטה ולבקרה, שפועל בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. בנוסף, מאפשר מרכז השירות מעקב צמוד אחר מצב התקלה באמצעות מסרונים.
 
לשירות קיימת אפליקציה לאנדרואיד (ובקרוב גם לאייפון) ובאמצעותה אפשר לפנות ישירות למוקד לגבי כל תקלה. אפשר גם לשלוח הצעות לייעול, להתעדכן במיגוון אירועי התרבות המתקיימים במכון ולמצוא מידע חיוני מסוגים שונים – ממפת המכון ועד התפריט היומי בקפטריית "אצל צ'ארלי". 

שתף