ראשונים בשירות

דו"ח
10.09.2017

מכון ויצמן למדע זכה במקום הראשון בפרס "מצוינות בשירות וחוויית לקוח" בקטגוריית המיגזר הציבורי בתחרות השנתית של "המרכז הישראלי לניהול" (המי"ל)

מימין: אושרי בן ארוש – מנהלת המוקד, ניצן אילון – ראש ענף שירותי מינהל, שולי גרי – סגנית הנשיא למינהל וכספים, ויוסי ורנר – ראש אגף תפעול

מכון ויצמן למדע זכה במקום הראשון בפרס "מצוינות בשירות וחוויית לקוח" בקטגוריית המיגזר הציבורי בתחרות השנתית של "המרכז הישראלי לניהול" (המי"ל) בסביבה של מצוינות מדעית נדרשת גם מצוינות בשירות. לשם כך יזם המכון את הקמת  מרכז שירות– Call Weizmann אשר מְרַכֵּז ומפעיל עשרות בעלי מקצוע, עובדי מכון, וספקים חיצוניים. Call Weizmann מקשר בין הלקוחות לבין נותני השירות באמצעות דואר אלקטרוני, טלפון ואפליקציות, ומעניק שירות זמין ומהיר. הקמת המרכז שיפרה באופן משמעותי את השירות למדענים, איפשרה להם לפנות יותר זמן למחקר, יצרה תיאום בין נותני השירות השונים, והטמיעה שפת שירות חדשנית המשמשת דגם למוסדות אקדמיים בארץ ובעולם.

שתף